duminică, septembrie 20, 2020
2.8 C
Bistrița
More

    SCRIITOR LA ZIAR: POLITICĂ DE VÂNZARE

    Must Read

    Reașezăm Bistrița pe harta turistică a României, acolo unde îi e locul.

    Cu încrederea bistrițenilor pentru funcția de Primar al municipiului Bistrița mă voi ocupa de:  Achiziția de autobuze turistice, care să...

    CĂIANU MIC are de ieri un dispensar medocal uman nou-nouț. Paul Știr: Investițiile în sănătate, au fost și vor rămâne o prioritate a administrației...

    Eveniment important pentru comunitatea din Căianu Mic, pentru sistemul de sănătate al acestei localități și,nu numai: a avut loc...

    250 de tineri pentru viitorul unui județ: Bistrița-Năsăud!

    Sunt cei mai mulți tineri candidați într-un județ, din partea oricărui partid, la alegerile locale din 27 Septembrie! “Primăvara politicii...

    Adică imaginea lui, mai exact, în perioadele de campanie electorală și de după. Ca detergenții, televizoarele și vibratoarele. Plus ceva necuantificabile, cum sunt iluziile, speranțele, pe deasupra. Cartea Corinei Barbaros, Marketingul politic. Repere teoretice și strategii de acțiune editura, Adenium, 2014, încearcă să răspundă detaliat la întrebare, plasând pe-o armătură teoretică exemple concrete. Lucrarea este utilă consultanților politici, studenților, jurnaliștilor și, desigur, actanţilor politici – „produsele” acestui soi de „comerţ”. Sunt detaliate mai multe modele de marketing-Niffenegger, Reid, Lees-Marshment, Harris, Newman și Ormrod. Numele, dacă nu vă spun acum nimic, vă vor fi familiare după citirea volumului.

    Barbaros bifează, în capitole, aspectele vitale ale chestiunii: structura imaginii candidatului, construirea brandului politic, rolul emoțiilor în politică, ce e de făcut într-o campanie electorală (de la stabilirea sediului de campanie la constituirea echipei de campanie), poziționarea pe piața alegătorilor, întâlnirile cu alegătorii, aparițiile publice, influența rețelelor sociale, a materialelor tipărite, advertisingul televizat și radio, dezbaterile televizate, site-urile și blogurile de campanie. În final, se insistă pe „marketingul politic ca instrument al unei bune guvernări”.

    „Dezvoltarea și inovațiile din acest domeniu sunt dependente(…) de sistemul politic, de reglementările juridice referitoare la partide, de finanțarea partidelor, de mediul audiovizual, precum și de dezvoltarea mass-mediei și a altor tehnologii de comunicaţii”, concluzionează universitara ieșeană, cu țintă la ce va urma.

    Vă rețin cu încă o observație interesantă a autoarei: „Strategiile de marketing politic se vor orienta prioritar către cei nehotărâți, atât în timpul campaniilor electorale, cât și în timpul guvernării.”

    Dincolo de caracterul științific, în logica prezentului, cartea de față primește un spor de atractivitate fiindcă ne aflăm într-un an pre-electoral.

    - Advertisement -
    - Advertisement -

    Latest News

    Reașezăm Bistrița pe harta turistică a României, acolo unde îi e locul.

    Cu încrederea bistrițenilor pentru funcția de Primar al municipiului Bistrița mă voi ocupa de:  Achiziția de autobuze turistice, care să...

    CĂIANU MIC are de ieri un dispensar medocal uman nou-nouț. Paul Știr: Investițiile în sănătate, au fost și vor rămâne o prioritate a administrației...

    Eveniment important pentru comunitatea din Căianu Mic, pentru sistemul de sănătate al acestei localități și,nu numai: a avut loc inaugurarea noului Dispensar Uman. La...

    250 de tineri pentru viitorul unui județ: Bistrița-Năsăud!

    Sunt cei mai mulți tineri candidați într-un județ, din partea oricărui partid, la alegerile locale din 27 Septembrie! “Primăvara politicii românești” pornește de la Bistrița,...

    Toate școlile își suspendă cursurile timp de 3 zile, înainte și după alegerile locale

    Toate școlile își suspendă cursurile fizic timp de 3 zile, înainte și după alegerile locale care se desfășoară duminica viitoare, pe 27 septembrie, potrivit Edupedu.ro. Cursurile...

    SILVIU RUS DE LA PER vrea dezbatare între candidații la Consiliul Județean

    Se apropie sfârșitul campaniei electorale. O campanie fadă, goală și neinteresantă. Marii lideri se ascund în spatele aparatelor de partid, după cum era de...
    - Advertisement -

    More Articles Like This

    - Advertisement -