Pro Politica

RADU MOLDOVAN: DJ 154B- Monor, până la limita cu județul Mureș va fi asfaltat până pe 15 septembrie

Anunțul este făcut de președintele Radu Moldovan. El spune că, lucrările de asfaltare sunt în plină desfășurare, iar din 15 septembrie, se va merge pe drum ca-n palmă și pe DJ 154B- Monor, până la limita cu județul Mureș.

”O investiție realizată din bugetul Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, care va cuprinde, de la execuția terasamentelor, scurgerea apelor, structură rutieră, amenajarea drumurilor laterale, ziduri de sprijin, până la poduri și podețe”, explică președintele Radu Moldovan, candidat al Alianței pentru BN la un al treilea mandat la șefia CJ BN.

Lucrările de asfaltare sunt în plină desfășurare, iar din 15 septembrie, se va merge pe drum ca-n palmă și pe DJ 154B- Monor, până la limita cu județul Mureș. O investiție realizată din bugetul Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, care va cuprinde, de la execuția terasamentelor, scurgerea apelor, structură rutieră, amenajarea drumurilor laterale, ziduri de sprijin, până la poduri și podețe. Continuăm să #NeȚinemDeCuvânt și de muncă, ducând județul #PeDrumBun!

Publicată de Emil Radu Moldovan pe Luni, 10 august 2020

Trebuie știut faptul că: În urmă cu un an de zile, Consiliul Județean aviza documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie şi a indicatorilor tehnico-economici, aferenţi obiectivului de investiții „Modernizare DJ 154B, km 10+620-15+400, limită județul Mureș – Monor (DJ 154), judeţul Bistriţa-Năsăud”. Valoarea totală a investiţiei, cu TVA, este de 11.892.123,12 lei, durata de execuție fiind 21 luni.

Drumul are o lungime de 4,78 km, cu o lățime a părții carosabile: de 6,00 m (2 benzi de circulație de 3m), acostament – 2×0,75 m + banda de încadrare 2×0,25. Vor fi executate șanțuri din beton pe o lungime de 3,450 km și vor fi amplasate 40 de podețe, plus două poduri pe grinzi. Proiectul prevede amplasarea de parapet metalic, borne kilometrice și hectometrice, dar și de indicatoare rutiere. Se vor amenaja un număr de 9 drumuri laterale, cu aceeași structură rutieră ca și cea a drumului județean, pe o lungime de 25 m.

Acest tronson reprezintă singura legătură între localitățile Monor și Vătava, iar din cauza degradărilor drumului circulația se desfășoară cu dificultate, în special în perioadele cu precipitații, modernizarea acestui sector de drum fiind necesară atât pentru creșterea potențialului zonei, a nivelului de trai al locuitorilor din zonă, cât și pentru asigurarea nivelului de performanță și îndeplinirea criteriilor de siguranță și confort necesare unui drum județean.

Exit mobile version