Podul feroviar dintre Beclean și Coldău a devenit un pericol mortal: traverse putrezite și fiare ruginite. Reparațiile sunt blocate în contestații

Must Read

Agent de poliție din cadrul IPJ Bistrița-Năsăud reținut pentru luare de mită

Procurorul din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Bistriţa – Năsăud, împreună cu polițiștii anticorupție ai Direcției Generale Anticorupție...

Ioan Turc: ” În curând începe declanșarea alegerilor în PNL.  Totul depinde de situația sanitară, dar toți așteaptă aceste alegeri”. Faptul este confirmat și...

Președintele PNL Bistrița-Năsăud, primarul Bistriței Ioan Turc a vorbit în cadrul unei conferințe de presă și de declanșarea alegerilor...

Ioan Deneș: Intrarea parlamentarilor PSD în grevă parlamentară va fi decisă în ședința de mâine a Comitetul Politic Naţional

Senatorul Ioan Deneș a confirmat în cadrul săptămânalei conferințe de presă de la sediul PSD BN că, parlamentarii acestei...


Podul de cale de la Coldău, Beclean, județul Bistrița-Năsăud se confruntă de mai mulți ani cu probleme serioase de infrastructură, fiind un pericol real pentru cele câteva zeci de garnituri de tren care îl traversează zilnic. De altfel, pe acest pod trece zilnic ”faimosul” accelerat Timișoara-Iași dar și alte numeroase garnituri cu marfă.

Cu traverse putrede, altele pline de mucegai dar și cu structura de fier ruginită, podul de cale ferată ar avea nevoie de reparații urgente, doar că acestea sunt blocate de contestațiile depuse la procedura de achiziții.

Potrivit șefului Regionalei de Căi Ferate Cluj, Petru Ceșa, procedura de licitație începută în 2017 este blocată de contestații. El susține că nu se pot produce catastrofe, podul fiind controlat zilnic de anagajații Căilor Ferate Române.

În acest caz, trebuie precizat faptul că lucrări capitale pentru infrastructura de fier a podului nu s-au mai făcut din 1954, în pericol, fiind, de asemenea, și persoanele care traversează pe jos acest pod, pietonii putând în orice moment să se prăbușească în gol de la 30 de metri în apele mari ale Someșului rece.

Mai mult, în 2015, consecință a unei expertize tehnice, CFR a stabilit restricții de viteză pe această porțiune de cale ferată de 10 km/oră, atât pentru trenurile de persoane cât și pentru marfare.

Precizăm faptul că, valoarea totală calculată pentru reabilitarea podului feroviar de la Coldău este de 16 milioane de lei, lucrările fiind estimate a se încheia în 18 luni de zile.

- Advertisement -
- Advertisement -

Latest News

Agent de poliție din cadrul IPJ Bistrița-Năsăud reținut pentru luare de mită

Procurorul din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Bistriţa – Năsăud, împreună cu polițiștii anticorupție ai Direcției Generale Anticorupție...

Ioan Turc: ” În curând începe declanșarea alegerilor în PNL.  Totul depinde de situația sanitară, dar toți așteaptă aceste alegeri”. Faptul este confirmat și...

Președintele PNL Bistrița-Năsăud, primarul Bistriței Ioan Turc a vorbit în cadrul unei conferințe de presă și de declanșarea alegerilor interne în partid: ” În...

Ioan Deneș: Intrarea parlamentarilor PSD în grevă parlamentară va fi decisă în ședința de mâine a Comitetul Politic Naţional

Senatorul Ioan Deneș a confirmat în cadrul săptămânalei conferințe de presă de la sediul PSD BN că, parlamentarii acestei formațiuni politice ar putea intra...

Deputatul Bogdan Ivan: La  un calcul simplu, fiecare tânăr din Bistriţa-Năsăud va primi 2,06 lei pentru politici de tineret, în anul 2021

Deputatul PSD, Bogdan Ivan Gruia, a declarat în cadrul unei conferințe de presă că Guvernul alocă foarte puțini bani pentru tinerii din România. „Am studiat...

Sechestru pe banii și bijuteriile Ancuței Cârcu

Procurorul de la Parchetul Judecătoriei Turda, care instrumentează dosarul de proxenetism pe ruta România-Spania cu mai mulți inculpați, a dispus măsura sechestrului asigurător pe...
- Advertisement -

More Articles Like This

- Advertisement -