marți, septembrie 29, 2020
2.8 C
Bistrița
More

    Noua modă în presă: CÂT ÎMI DAI SĂ NU-L DAU? Plus, consultanți/șefi de campanie plătiți de către adversarul politic

    Must Read

    Dep. Ionuț Simionca: PMP va fi reprezentat atât în Consiliul Local al Municipiului Bistrița (cu 12,6% din voturile exprimate în municipiu), cât și în...

    Vă mulțumesc din suflet pentru încrederea pe care mi-ați acordat-o la vot. Chiar dacă nu am devenit primar, cele...

    Radu Moldovan câștigă Consiliul Județean și se poate baza pe 41 de primari: Noul mandat este despre voi, despre fiecare om din acest județ...

    Ales președinte pentru un al treilea mandate, președintele Radu Moldovan iese public cu un mesaj adresat cetățenilor din județul...

    Pentru cei care doriți să pricepeți mai bine această campanie electorală, ce se anunță deja ca având un parcurs extrem de întortocheat, o să vă devoalez câteva șmecherii, pe care e greu să le percepeți doar din fața computerului sau a tv-ului.

    de Cosmin Gușă

    Astăzi, două dintre ele:1. CÂT ÎMI DAI SĂ NU-L DAU?În ultimii cca 10 ani, ori de câte ori făceam analize sau dezvăluiri importante, care deranjau însă vreo persoană importantă din statul român, acestea erau mediatizate trunchiat sau deloc, scopul fiind protecția publică a respectivelor „personaje-mărimi” din stat. Mecanismul principal prin care erau ocultate publicului informațiile importante pe care le furnizam mi-a fost devoalat în timp de către mulți dintre patronii sau liderii editoriali, care-n acest fel se și scuzau cumva în fața mea; cei vizați, plăteau personal sau prin intermediul sponsorilor lor, sume importante pentru ca detaliile infamante pentru ei să nu fie mediatizate. Rușinos desigur, dar profitabil pentru buzunarul respectivilor „presari”.Acest mecanism, pe care l-am descris prin „CÂT ÎMI DAI SĂ NU-L DAU?”, a fost mult extins azi, și-i afectează pe candidații care beneficiază de bugete mici pentru presă, adversarii lor mai bogați blocându-le astfel cu destulă ușurință accesul la marele public votant. Ăsta e motivul pentru care îi vedeți/citiți puțin spre deloc pe unii candidați pe care probabil îi apreciați, dar ei n-au sumele de bani necesare pentru ca să participe la această „licitație” păguboasă pentru calitatea dezbaterii publice, maximum rușinoasă pentru cei din presă.2. CONSULTANȚII LUI/EI SUNT PLĂTIȚI DE CĂTRE ADVERSARÎn 2009, motivul principal pentru care Geoană a pierdut în fața lui Băsescu, este datorat faptului că sponsorii lui Băse l-au supraplătit pe consultantul de campanie al lui Crin Antonescu. Acesta (cunoscătorii știu despre cine e vorba ) n-a avut altă misiune decât să-l învețe și să-l ațâțe pe Crin să-l înjure violent pe Geoană de-a lungul campaniei electorale, cu scopul precis de a incompatibiliza mare parte din publicul votant al lui Crin, care bineînțeles că n-a mai mers la vot în turul 2 să-l voteze pe Geoană. Operațiune simplă și eficientă, pe care i-am explicat-o lui Crin în mod repetat chiar atunci, dar n-am avut succes în a-l convinge, consultantul lui era un tip simpatic și sofisticat, păcălindu-l ușor pe naivul Antonescu. Aaaa, și să nu uit, același consultant a fost folosit și în 2014 pentru ca să-l sfătuiască pe Ponta să nu dea drumul secțiilor de votare suplimentare pentru diaspora, element care a generat artificial valul anti-Pontache, care l-a făcut pe Iohannis președinte. În 2014 consultantul respectiv l-a avut ca puternic susținător din interiorul PSD chiar pe Dragnea, care nici el n-avea interes s-ajungă Ponta președinte! (de-atunci, consultantul „performant” își petrece timpul colindând lumea și delectându-se la bordul unor ambarcațiuni de lux, de unde scrie cărți de călătorie …)Acest gen de operațiune s-a extins între timp, devenind chiar o modă azi, când destui dintre candidații cu șanse și bani sunt asistați în campanie exact de către „omul inamicului”, BINE CONSPIRAT, ei dormind liniștiți pentru că, nu-i așa, au un consultant bine plătit care îi sfătuiește „de bine”. Mizele financiare și de putere sunt foarte mari, și-atunci nicio sumă de bani nu e prea mică pentru cei evocati aici, spre a-și asigura astfel victoria. Unul dintre locurile în care se desfășoară azi această operațiune este chiar în București, în campania pentru alegerea primarului. TIC-TAC!

    - Advertisement -
    - Advertisement -

    Latest News

    Dep. Ionuț Simionca: PMP va fi reprezentat atât în Consiliul Local al Municipiului Bistrița (cu 12,6% din voturile exprimate în municipiu), cât și în...

    Vă mulțumesc din suflet pentru încrederea pe care mi-ați acordat-o la vot. Chiar dacă nu am devenit primar, cele...

    Radu Moldovan câștigă Consiliul Județean și se poate baza pe 41 de primari: Noul mandat este despre voi, despre fiecare om din acest județ...

    Ales președinte pentru un al treilea mandate, președintele Radu Moldovan iese public cu un mesaj adresat cetățenilor din județul Bistrița-Năsăud. El garantează faptul că,...

    În Bistrița-Năsăud începe bătălia politică  pentru obținerea majorității  în  consiliile locale. PNL își revendică cucerirea puterii în cele 58 de comune, trei orașe și...

    Alegerile locale din 27 septembrie 2020 au un nou câștigător , fiind vorba de PNL, partid care își clamează cucerirea puterii politice în întreg...

    SURSE: Majoritatea în Consiliul Județean este la mâna PMP: 14 ApBN, 12 PNL și 4 PMP

    Numărătorile paralele efectuate de partide sunt pe punctul de a se încheia și în cazul voturilor pentru componența Consiliului Județean, acolo unde președinte rămâne...

    NICOLAE MOLDOVAN: Votul de duminică este o confirmare a faptului că vom continua alături de toți consilierii locali să oferim mai departe comunității din...

    Dragi cetățeni, cu deplină prețuire vă mulțumesc tuturor celor care v-ați prezentat la vot, în special mulțumesc pentru votul de încredere pe care mi...
    - Advertisement -

    More Articles Like This

    - Advertisement -