Acasă EVENIMENT MARIN ECEDI și Blue Apple Concept sparg, din nou, piața înghețată a...

MARIN ECEDI și Blue Apple Concept sparg, din nou, piața înghețată a brandurilor, lansând NOSA CREATIVE, prima agenție de creație publicitară din zonă

0

Despre Marin Ecedi și BLUE APPLE CONCEPT  se pot spune foarte multe lucruri bune, dar, cu siguranță, sintagma prin care putem face cea mai scurtă și profundă caracterizare este cea de PROFESIONALISM în domenii vaste și cu comprehensiuni artistice.

Serios, pendant și cu un dezvoltat simț al înțelegerii actului cultural adevărat, Marin Ecedi, sigur, alături de o echipă ce știe să facă ceea ce trebuie să facă, revin pe piața înghețată de pandemie a brandurilor cu un nou concept- NOSA CREATIVE.

Ce este NOSA CREATIVE și cum a apărut acest concept?

Aflăm chiar de la Marin Ecedi, el vorbind în cadrul evenimentului de  lansare on line a noului brand despre cum a apărut conceptul . Faptul e unul anedoctic, dar spune multe despre ceea ce înseamnă minte creativă:

MARIN ECEDI: ” Am să vă spun un fapt anecdotic în legătură cu acest client, de fapt, așa s-a născut ideea unui nou brand. Prietenul nostru, oenologul cramei, Darius Pripon, într-un context de lansare a vinurilor cramei Jelna la București este bineînțeles lăudat pentru vin și în context se apreciază calitatea etichetelor și a materialelor de promovare în general. Este întrebat cine le-a făcut: prietenii noștrii din Bistrița, „Transilvania Print”. După o vreme primește ca și întrebare următoarea remarcă: Am căutat pe net și „Transilvania Print” sunt un print-shop, cum să îți fi făcut ăștia așa ceva? Din câte știm Darius a răspuns ceva de genu: N-ai tu treabă, ei nu sunt doar atât.     Odată în plus am simțit nevoia să ne definim într-un alt mod toată activitatea noastră de branding, concept și grafică publicitară, așa că am scos la lumină ceea ce eram și făceam de mult sub o înfățișare și un concept nou”.

NOSA CREATIVE= AGENȚIE DE CREAȚIE PUBLICITARĂ

”Acesta este brandul nostru, iar valorile lui sunt legate de valorile și identitatea locală și de dorința de a ajuta la promovarea și crearea brandurilor locale. Însă din nou recunoașterea a venit din afară și ne putem baza în acest moment pe contracte și colaborări din afara Bistriței și chiar din afara țării al căror succes ne-a ajutat să avem încredere mai mare în noi, și să ne valideze munca în cel mai simplu mod și anume mulțumirea clienților și recunoașterea financiară”, mai spune Marin Ecedi.

Tot în cadrul evenimentului de prezentare on line a noului concept, a avut loc și lansarea unei cărți, editată și tipărită la editura Nosa Nostra, al doilea brand al Blue Apple Concept, spațiu literar unde sunt publicate 3,4 titluri pe lună, autori locali, scriitori sau poeți și lucrări legate de identiatea locală, istorie, artă și cultură. De data asta a fost vorba de cartea lui Gabriel Login: ”Nașul”.

BLUE APPLE CONCEPT

Povestea, explică Marin Ecedi, începe în urmă cu 10 ani : ” Aceasta este firma (SRL-ul) cu care încă din primul an de existență am fost în topul firmelor din județul Bistrița-Năsăud la categoria noastră. În fiecare an ne-am clasat pe locul 1,2 sau 3 în același top. Prin aceasta nu vrem decât să arătăm că suntem atenți și ne preocupă performanța financiară și administrativă a firmelor prin care ne desfășurăm activitatea. În afara numelui firmei, Blue Apple Concept, de la o vreme am fost cunoscuți ca și Transilvania Print care este primul născut dintre brandurile noastre. S-a dovedit un brand de bun augur pentru una din activitățile noastre ce implică tiparul digital și offset precum și producția de alte materiale publicitare și desigur activitățile conexe, nu ai ce să tipărești dacă nu faci grafică și machetare”.

Să nu uităm de Galeria ”Concentric” și de lansările unor vinuri de excepție

Așa cum se știe, singura galerie pentru arta vizuală din Bistrița a apărut tot din pasiune, una pentru frumos a lui Marin Ecedi: ” Apoi, dintr-o pasiune personală pentru arta vizuală am fondat o galerie de artă: Galeria de artă Concentric din Piața Centrală nr. 13 din Bistrița care, din 2017, a desfășurat într-un ritm de 7-8 expoziții pe an, vernisaje și expoziții ale artiștilor locali, având ca și oaspeți nume foarte importante  din arta plastică contemporană românească. Dintre artiștii locali se remarcă: expozitiile lui Marcel Lupșe, Mariana Moldovan, Sever Moldovan, expoziții ale unor tabere etc. Dintre cele mai importante nume care au expus la noi am avut Horea Paștina, regretatul Paul Gherasim, Doina MIhailescu. Galeria a mai fost și rampă de la lansare a unor branduri locale. Îmi amintesc cu plăcere de lansările de vinuri ale cramei Jelna de care s-au bucurat toți iubitorii de artă care veneau la vernisajele noastre. Aici am lansat și vinul iconic al cramei Jelna, Navicella care este și unul din brandurile noastre create împreună cu clientul nostru crama Jelna”.

ECHIPA…

Echipa actuală este formată din angajați și colaboratori cu experiență și studii de specialitate: Teodora Cocișiu (absolventă a liceului de arte din Bistrița și a UAD Cluj Napoca), Vlad Mariașiu (UBB, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării -secția publicitate), Claudiu Niță (Facultatea Româno-Americană din București, clasa Link Academy – Fotografie și Design), Răcean Iulia Roxana (absolventă a liceului de arte din Bistrița și a UAD Cluj Napoca), Mihai Sporiș (Web Development). Să nu uităm și de echipa administrativă și comercială: Oana Ecedi, Marcela Timiș, Alex Timiș.

Pentru a afla mai multe puteți accesa nosa.ro.

 

Exit mobile version