Mai bine de jumătate de milion de lei costă asigurarea curățeniei în spațiile deținute de Primăria Bistrița timp de un an. Deși are femei de serviciu, de ani de zile, municipalitatea externalizează acest serviciu, cu costuri în creștere, de la an la an. În aproape 10 ani, acest serviciu a ajuns că își mărească costul lunar de trei ori, ajungând de la 3.000 de euro pe lună la 9.000 de euro pe lună.
542.000 de lei a alocat municipalitatea pentru asigurarea curățeniei în 7 spații deținute pentru 12 luni. Este vorba despre corpurile A și B din Piața Centrală nr 6, care însumează în total în jur de 2000 de metri pătrați, clădirea de la nr. 2 din Piața Centrală, care are 880 de mp, la care se adaugă 250 de mp de curte, clădirea de pe strada Nicolae Titulescu, nr 3, de 320 de metri pătrați, clădirea de pe Pietonalul Liviu Rebreanu de la nr 18, care are 679 de metri pătrați și 220 de metri pătrați de curte, clădirea de pe strada Alexandru Odobescu de la nr 17A, care are 740 de metri pătrați și o arhivă de încă 90 de metri pătrați și clădirea de pe strada Gheorghe Șincai nr. 2, care are 1290 de metri pătrați și 240 de metri pătrați de curte.
Serviciile vizează sediul principal al Primăriei, Direcția de Taxe și Impozite sau Direcția de Patrimoniu. Firma care va pune mâna pe licitație trebuie să curețe pardoseala, covoarele, pereții, plafoanele, ușile, ferestrele, mobilierul, echipamentele de tehnică de calcul, telefoanele, faxurile, televizoarele, caloriferele, tablourile.
mai multe citește aici:
Primăria Bistrița dă jumătate de milion de lei să-și asigure curățenia în spațiile deținute