Viorica Ancuța Cîrcu pare să fie omul care ”renaște” din propria cenușă. Cu bune, cu rele, rebrișoreanca reușește să cadă tot timpul în picioare, la figurat, evident. În urmă cu 3 ani, scriam că, Viorica Ancuța Cârcu are succes în vânzări și a devenit, în doar trei luni, al doilea cel mai important ambasador din Europa, al companiei Raypath International, furnizor de produse de curățare din Belgia. Astfel, În luna septembrie 2022, Ancuța Cârcu a vândut produse de peste 20.000 de euro, prin promovarea lor online, pe rețelele de socializare.
Tot atunci, Ancuța Cârcu își dezvolta și propria afacere vestimentară, cu hainele realizate sub brandul propriu Toni-C Richardson Prestige Imperial Dress. Înregistrată în 2022, Toni-C Richardson SRL, firma pentru care a fost premiată, a fost înregistrată în 2022 și ar ca obiect de activitate comerț cu amănuntul. Are doar un angajat și a raportat pentru 2023 o cifră de afaceri de 1,1 milioane de lei și un profit net de 180.946 de lei. În primul an de activitate, SRL-ul avea o cifră de afaceri de 530.000 de lei și un profit net de 161.675 de lei.
În 2024, Topul Firmelor, organizat de Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud, care premiază cele mai performante societăți comerciale din Bistrița-Năsăud , a premiat-o și pe Ancuța Cârcu, clasată pe locul II, cu firma deținută „By Toni-C Richardson SRL”. Aceasta vinde diferite produse, de la creme la haine și chiar… vibratoare. Promovează de asemenea, diferite afaceri pe rețelele de socializare.
Premiul a fost și o recunoaștere a creșterii cifrei de afaceri a TONI-C RICHARDSON S.R.L.. în valoare de de 1,959,699.00 RON în anul 2024, cu un profit de 632,670.00 RON, după de activitate. Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 68.37%.
TONI-C RICHARDSON S.R.L. a raportat un număr de 1 angajați în anul 2024.