Viorica Ancuța Cârcu are succes în vânzări. Ea a vândut produse de curățare de peste 20.000 de euro, prin promovarea lor online, pe rețelele de socializare.

Viorica Ancuța Cârcu are succes în vânzări și a devenit, în doar trei luni, al doilea cel mai important ambasador din Europa, al companiei Raypath International, furnizor de produse de curățare din Belgia.

“Ambasadorul Viorica Ancuța Circu se află pe locul al doilea în topul primilor 10 agenți de vânzări din RAYPATH International pentru luna septembrie 2022, cu o cifră de afaceri de 20.696 de euro. Felicitări dna Cârcu și sperăm că veți mai obține și alte succese similare”, a transmis Martin Raypath. De asemenea, cu o lună înainte, în urma vânzărilor de pe luna august, Ancuța Cârcu a devenit “manager de bronz” al companiei.

“Dacă am devenit, în doar trei luni, a doua în topul ambasadoarelor, la vânzările unei firme străine, îmaginați-vă ce se întâmplă și cât de importantă va ajunge firma mea, Toni-C Richardson.“, spune Anca Cârcu.

Simultan, Ancuța Cârcu își dezvoltă și propria afacere vestimentară, cu hainele realizate sub brandul propriu Toni-C Richardson Prestige Imperial Dress. După cum pot vedea admiratorii săi pe pagina de Facebook, Anca Cârcu prezintă și comercializează mai multe modele de rochii, cu design și creație proprii, realizate la comandă, pe diferite culori și mărimi. Ancuța Cârcu a postat fotografii cu doamne din România, dar și din Europa, îmbrăcate cu rochiile Toni-C Richardson Prestige Imperial Dress.

În altă ordine de idei, Anca Cârcu continuă întâlnirile cu admiratorii săi. O astfel de întâlnire va avea loc în 03.11.2022 voi fi la Hotel Grand Italia Cluj-Napoca, de la ora 18.00.

Share

Facebook
WhatsApp
Email
Print

LATEST POSTS

Advertisement
Colecteaza Selectiv
Editors Picks
Latest Posts