Facebook Twitter
Search
Close
  • Acasa
  • POLITICA
    • Istorie Politica
  • ANALIZE-COMENTARII-EDITORIALE
  • Anchete
  • SONDAJE DE OPINIE
  • Telciu
  • ECUMENICA
  • SPORTURI
  • BECLEAN
  • NASAUD
Menu
  • Acasa
  • POLITICA
    • Istorie Politica
  • ANALIZE-COMENTARII-EDITORIALE
  • Anchete
  • SONDAJE DE OPINIE
  • Telciu
  • ECUMENICA
  • SPORTURI
  • BECLEAN
  • NASAUD
Home»SOCIAL»Primăria Bistrița analizează mai multe variante prin care se pot stabili legături între noul pasaj din zona Gării – Tărpiului și străzile laterale
SOCIAL

Primăria Bistrița analizează mai multe variante prin care se pot stabili legături între noul pasaj din zona Gării – Tărpiului și străzile laterale

Alin CordosBy Alin CordosOctober 27, 20222 Comments1 Min Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Împreună cu proiectantul și cu specialiști din cadrul Primăriei Bistrița, primarul Ioan Turc a avut, joi, prima întâlnire de lucru pentru elaborarea studiului de fezabilitate în vederea realizării pasajului subteran ce va lega strada Gării de strada Tărpiului.

”Mai exact, au fost discutate variante de stabilire a legăturilor pasajului auto subteran cu străzile laterale, urmând ca proiectantul să revină cu trei propuneri ce vor fi analizate ulterior. Este important să găsim cele mai bune soluții pentru realizarea investiției la înalte standarde de calitate și eficiență, întrucât construcția pasajului va asigura decongestionarea traficului din oraș și, totodată, va contribui la reducerea nivelului de emisii de noxe”, spune primarul Ioan Turc.

Edilul Bistriței completează că municipalitatea are în vedere câte o bandă auto și câte o pistă destinată bicicletelor pentru fiecare sens de mers, sisteme de aerisire și filtre, sisteme de drenaj, reamenajarea parcării din proximitate după conceptul „Park & Walk” și multe alte detalii ce țin de iluminatul inteligent, dotarea cu stații de încărcare electrice etc.

De asemenea, administrația locală urmărește și modernizarea pasajului pietonal subteran existent.

Valoarea proiectului este de aproximativ 8,5 milioane de euro, investiție acoperită prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Alin Cordos
  • Website
  • Facebook

Related Posts

”Comoară” literaro-politică la Arhivele Naționale BN: O notă a poetului măierean Iustin Ilieșiu semnată de Maniu, Coposu, Brătianu și Țepelea

May 14, 2025

Primarul Gabriel Lazany propune un proiect pilot pentru colectarea deșeurilor adus din Finlanda.

May 12, 2025

ȘTIRILE ZILEI

May 10, 2025

CSM București – Dunărea Brăila și Rapid – Gloria Bistrița joacă astăzi în semifinalele Cupei României la handbal feminin. Finala se joacă duminică la ora 16.00

May 10, 2025
View 2 Comments

2 Comments

  1. Caiet de sarcinii on October 27, 2022 6:42 pm

    Din câte a fost prezentat în presă caietul de sarcini pentru pasajul Gării-Tărpiului pare un caiet de sarcini incomplet și imatur.
    1. Datorită îngustări bulevardului Decebal și Gării asta datorită construiri benzilor de autobuze dedicate pentru ca cei 2 pensionari să se plimbe gratis cu autobuzul asta va produce sugrumarea traficului pe aceste străzi și la intersecția lor. Prin urmare este obligatorie degajarea lor printr-o rută care să preia o parte din traficul de pe Decebal și Gării, această rută nu poate fi decât legătura directă dintre străzile Rodnei și Arțarilor fără a trecere pe la intersecția Decebal-Gării. Este lipsită de orice logică ca un autovechicul care vine de pe Rodnei spre Arțarilor și invers să treacă exact prin fața autovehiculelor ce ies fără vizibilitate din pasaj aceasta va fi sursa multor accidente în plus aceste autovehicule vor aglomera excesiv și fără rost intesecția Decebal-Gării. Legătuta dintre ruta Rodnei-Arțarilor cu Gări și Decebal ar trebui să se facă prin bretele laterale dea stânga și dea dreapta ieșiri din pasaj. Deasemenea datorită rampei de ieșire din pasaj conexiunea dintre Rodnei și Arțarilor trebuie să rămâne lângă linia de cale ferată.
    2. Este greșit în acest prim caiet de sarcini faptul că șoferi vor ieși din pasaj cu soarele ( soarele se află în Sud la ieșirea din pasaj) în față fără să vadă nimic fix într-o intersecție sens giratoriu foarte aglomerat aceasta este dea dreptul criminal se vor produce enorm de multe accidente.
    3. Lungimea rampelor de ieșire total insuficiente.
    4. În prezentate nu se spune nimic despre cum se vrea să se păstreze legătura directă importantă dintre străzile Industrie și Dimitre Cantemir plus legătura acestora cu strada Tărpiului.
    5. Există și alte neconformități pentru a avea un oraș funcțional dar mă rezum aici doar la cele mai de înainte care sunt cele mai importante și care trebuie obligatoriu rezolvate , nu este prea târziu caietul de sarcini se poate revizui și îmbunătăți acum până nu ne trezim și aici cu o năzbătie ca în alte părți a orașului.

    Reply
  2. Remus on October 28, 2022 9:36 am

    Variante de stabilire a legăturilor intre pasajul subteran si străzile laterale nu prea există. De aceea, o solutie mai simplă si posibil de realizat ar putea fi eliminarea tuturor liniilor secundare de manevră care ies din gară spre Unirea, astfel incat să ramană doar linia principală care duce spre Bistrita Bargaului. Operatiunile de manevră feroviară ar putea fi mutate in partea de vest a gării prin construirea unui triaj intre pasarela veche si pasarela nouă. Acolo ar putea fi mutată inclusiv activitatea de transcontainer CFR din gara Bistrita. In felul acesta, gara Bistrita fiind cap de linie ar putea fi amenajata precum Gara de Nord din Bucuresti in care intră si ies doar trenurile de călători. Circulatia feroviară spre Bistrita Bargăului este extrem de redusă si prin urmare legatura intre strada Garii si Tarpiului s-ar putea realiza printr-un pasaj subteran doar pentru autoturisme , sau si mai simplu printr-o trecere la nivel.
    Asadar, prin eliminarea liniilor de manevră s-ar putea deschide circulatia auto intre Strada Garii si Tarpiului prin trecere la nivel cu calea ferata peste o singura linie, la fel ca pe strada Cuza-Voda sau Ioan Slavici. De asemenea ar putea fi amenajata o trecere la nivel si in zona străzii Romana, ceea ce ar fluidiza si mai mult circulatia auto in zona de peste calea ferată.
    Pe de altă parte, in partea de est a orasului există deja destule treceri la nivel cu calea ferată începând cu strada Lucian Blaga, Drumul Dumitrei Vechi, strada Ioan Slavici, Piața Decebal, iar dacă se mai face încă una pe strada Romană nu mai e nevoie de pasaj subteran auto pe sub peroanele de tren din gară. In plus si autogara Bistrita s-ar putea moderniza prin amenajarea unui terminal pentru autobuze pe locul ocupat de transcontainer.

    Reply

Leave A Reply Cancel Reply

Advertisement
Colecteaza Selectiv
Casa cu Bere
Recent Posts
  • Angajatul unei instituții publice din Bistrița, reținut pentru agresiune sexuală și folosire funcției în scop sexual
  • Medalii de aur și argint pentru halterofilii și halterofilele de la CSM Bistrița la naționalele de juniori
  • Astăzi începe la Bistrița faza finală a Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar Cupa ING la fotbal feminin, categoria U14!
  • CFR Cluj a câştigat pentru a cincea oară Cupa României. Clujenii au învins Hermannstadt în finală, scor 3-2
  • ”Comoară” literaro-politică la Arhivele Naționale BN: O notă a poetului măierean Iustin Ilieșiu semnată de Maniu, Coposu, Brătianu și Țepelea
Recent Comments
  • votantul turmentat on Ce mai fac primarii din Bistrița-Năsăud în timpul liber? Ionuț Cifor pescuiește crapi uriași la Brăteni iar Vasile Borș aleargă pe munți și cântă pentru români
  • Radu on Radu Moldovan: Mergeți la vot. Cu gândul limpede. Cu inima împăcată- V-am ascultat. V-am citit mesajele. Le-am înțeles.
  • Media on Femeie de 76 de ani, rănită într-un accident produs pe DN 17C, între Coșbuc și Telciu
  • Balan Marius -Horea- ecologist on Povestea nefardată a Pasajului de pe Bulevardul Decebal
  • Отзывы on Incendiu cu degajare mare de fum la Beclean
Archives
  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • July 2024
  • June 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • January 2024
  • December 2023
  • November 2023
  • October 2023
  • September 2023
  • August 2023
  • July 2023
  • June 2023
  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • February 2023
  • January 2023
  • December 2022
  • November 2022
  • October 2022
  • September 2022
  • August 2022
  • July 2022
  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • December 2021
  • November 2021
  • October 2021
  • September 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
Categories
  • 112
  • ACTUALITATE
  • AFACERI LOCALE
  • ALEGERI 2024
  • ALEGERI LOCALE
  • ALEGERI PREZIDENTIALE
  • ANALIZE-COMENTARII-EDITORIALE
  • Anchete
  • ARMATA, SERVICII SECRETE
  • BECLEAN
  • BISTRITA
  • CAIETE CULTURALE
  • CONSILIUL JUDETEAN
  • CRONICA EXTERNĂ
  • ECONOMIE-AFACERI-FINANTE
  • ECUMENICA
  • FOTBAL
  • GLORIA 2018
  • INSTITUTIA PREFECTULUI
  • INTERVIURI
  • INVATAMINT
  • ISTORIE
  • Istorie Politica
  • JUDETUL LA ZI
  • NASAUD
  • PARLAMENTARE
  • POLITICA
  • PSD parlamentari
  • REPORTAJE-OAMENI-LOCURI
  • SARBATORI
  • SINTEZE
  • SJU BISTRITA, SANATATE
  • SOCIAL
  • SONDAJE DE OPINIE
  • SPORTUL BISTRITEAN
  • SPORTURI
  • ȘTIRI NAȚIONALE
  • Telciu
  • TELCIU
  • TRADITII, FOLCLOR, CJC
  • ZIARUL VERDE
Meta
  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org
Editors Picks
Latest Posts

Subscribe to Updates

Get the latest sports news from SportsSite about soccer, football and tennis.

Contactați-ne

  • 0762 655 681
  • alincordos(at)yahoo.com
  • Bistrița, România

Link-uri rapide

  • Politică Locală
  • Administrație
  • Analize-comentarii

Link-uri utile

  • Poliția română
  • Prefectura Bistrița-Năsăud
  • Informații meteorolgice
Facebook

Ultima știre

Angajatul unei instituții publice din Bistrița, reținut pentru agresiune sexuală și folosire funcției în scop sexual

May 15, 2025

Copyright ©2014 - 2022 Toate drepturile rezervate | Site realizat de by DoKyd

  • Politici de confidențialitate
  • Termeni și condiții