Dr. Tiberiu Tudor, șeful de la UPU SMURD Bistrița, a transmis, pentru InfoBistrița.ro, un punct de vedere legat de de timpul mare de așteptare la Unitatea de Primiri Urgențe. Reacția lui Tiberiu Tudor vine după ce mai mulți bistrițeni ne-au transmis nemulțumirile.
Dr. Tiberiu Tudor a preluat șefia UPU SMURD Bistrița în urma cu aproximativ o lună de zile și spune că sunt în curs de implementare o serie de măsuri, pentru a îmbunătății serviciile medicale și pentru a se reduce timpul de așteptare. Mai mult, dr. Tiberiu Tudor transmite că pacienții care sunt nemulțumiți sau aparținătorii acestora trebuie să facă reclamații scrise, pentru a se analiza și pentru a se rezolva problemele. “Am nevoie de reclamații scrise, pentru a putea rezolva problemele și o spun cu toată responsabilitatea. Există registru de reclamații la triaj, se scrie direct în registru, nu e o procedură complicată. Dacă nu vor sa scrie acolo, pot sa depună reclamație la secretariatul general al spitalului, care merge la manager și de acolo se trimite și la UPU. Fiecare reclamație este analizată, de asemenea se analizează activitatea din ziua respectivă”, a declarat dr. Tiberiu Tudor, pentru InfoBistrița.ro.
Întrebat dacă există speranțe să se schimbe lucrurile în ultima perioadă, dr. Tiberiu Tudor a răspuns: ” Cunosc situația, am început să implementez o serie de măsuri pentru eficientizarea fluxului pacienților, însă rezultatele se vor vedea în timp, nu poți schimba lucrurile peste noapte”.