Varianta ocolitoare a Bistriței așteaptă finalizarea licitației pentru SF. Acorduri de cooperare cu Consiliul Județean și primăriile Budacu de Jos și Livezile

La Beclean se discută de ani şi ani de zile de o centură ocolitoare. Din păcate, în România, investiţiile de acest gen se fac greu. Aceasta e soluţia pentru a comprima timpul pentru a avea o variantă ocolitoare aşteptată de oameni”. Asta spune primarul Ioan Turc despre șansele Bistriței de-a avea o variantă ocolitoare în viitorul apropiat.

         În 25 octombrie, se deschid ofertele pentru Lotul1, unde licitaţia a fost reluată, componenta Dej – Bistriţa. Imediat ce vom avea un câştigător, vom lua o decizie importantă. Deja am avut o discuţie cu directorul CNAIR. Dacă proiectantul este o firmă serioasă – avem de-a face şi cu firme serioase şi cu firme care ne încărunţesc – atunci lăsăm acolo, dacă nu, am agreat cu şeful CNAIR că vom transfera de pe Lotul 2 pe Lotul 3, adică Bistriţa-Vatra Dornei componenta drumului de centură, pentru că Lotul 3 a fost câştigat de o firmă din Cluj, Explan,  care a participat şi la licitaţia pentru Loturile 1 şi 2. Prin SF trebuie studiate trei variante, dar ca să nu mai pierdem timpul ne vom pune de acord Primăria Bistriţa, Consiliul Judeţean, comuna Budacu de Jos şi comuna Livezile, în aşa fel încât să mergem din start pe formula pe care ne-o dorim, să nu pierdem vremea cu metafizica”, a declarat Turc, în cadrul unei conferinţe d epresă.

Turc a mai precizat că în ceea ce priveşte infrastructura rutieră a oraşului, se va merge pe o nouă concepţi. „Am semnat contractul pentru staţia de mixturi asfaltice. Îi asigur pe bistriţeni că schimbăm paradigma în ceea ce priveşte modernizarea drumurilor, reparaţii, lucrări noi. Vom avea până-n primăvară o staţie nouă de mixturi asfaltice care va produce mixturi de calitate la preţuri mult mai mici, cu consumuri energetice mult mai mici”,.

Share

Facebook
WhatsApp
Email
Print

LATEST POSTS

Advertisement
Colecteaza Selectiv
Editors Picks
Latest Posts