SC LDP Security domină piața de profil din județul Bistrița-Năsăud. Află ce contracte are încheiate firma de securitate și pază a CJ BN

SC LDP Security domină piața de profil din județul Bistrița-Năsăud. Află ce contracte are încheiate firma de securitate și pază a CJ BN

Consiliul Județean a votat astăzi aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al societăţii „LDP Security” S.R.L. Bistriţa pe anul 2018

şi estimările pe anii 2019-2020. La întocmirea Bugetului de venituri ṣi cheltuieli pentru anul 2018 s-au luat în considerare veniturile în sumă de 5.920 mii lei ce urmează a fi obţinute în baza contractelor încheiate de societatea LDP Security SRL precum ṣi o creştere a cifrei de afaceri. În sală a fost prezent și managerul SC LDP Security, Viorel Ința.

Veniturile obţinute potrivit contractelor sunt ilustrate în tabelul următor:

 

NR. CRT. DENUMIRE BENEFICIAR VALOARE CONTRACT

-mii lei –

1 CONSILIUL JUDETEAN BISTRIŢA-NĂSĂUD 287
2 LEONI WIRING SYSTEMS RO SRL 1.739
3 SC AQUABIS SA 1.186
4 SPITALUL ORĂSENESC BECLEAN 141
5 C.S.E.I. NR. 1 117
6 COMUNA CHIOCHIS 32
7 SC LDP SA 570
8 CONSILIUL LOCAL BRANIŞTEA 59
9 CONSILIUL LOCAL SPERMEZEU 61
10 PRIMĂRIA MĂGURA ILVEI 67
11 PRIMĂRIA FELDRU 61
12 CONSILIUL LOCAL TĂRLIŞUA 32
13 PRIMĂRIA LEŞU 67
14 CONSILIUL LOCAL MAIERU 37
15 PRIMĂRIA CĂIANU MIC 32
16 ŞCOALA ŞTEFAN CEL MARE 31
17 NICMAR DANCI 282
18 SUPERCOM 1.004
19 CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE 30
20 STEWO PLASTIC PROD 36
21 DGRFP CLUJ-NAPOCA 49
TOTAL 5.920
   

 

Astfel, veniturile estimate din serviciile prestate sunt în sumă de 6.060 mii lei, iar la acestea se adaugă alte venituri din exploatare în sumă de 1 mii lei. Totalul veniturilor estimate pentru anul 2018 este în suma de 6.061  mii lei. În elaborarea structurii ṣi în estimarea cheltuielilor pentru anul 2018 s-au  avut în vedere cheltuielile cu personalul, cheltuielile materiale, cheltuielile cu prestări de servicii.

 

Cheltuielile privind stocurile, în valoare de 47 mii lei, reprezintă doar 67,67% din cele realizate la nivelul anului 2017 ṣi cuprind:

cheltuieli cu materialele consumabile, respectiv piese de schimb necesare funcţionării parcului auto în sumă de 3 mii lei, combustibil în sumă de 10 mii lei, materiale consumabile (birotică ṣi alte materiale auxiliare) în sumă de 4 mii lei; cheltuieli cu obiectele de inventar, respectiv echipamentele de protecţie ṣi lucru necesare realizării obiectului de activitate al societăţii în sumă de 30 mii lei. În decursul anului vor fi angajaţi agenţi noi, pentru care societatea va asigura echipamentul necesar, aṣa cum este el prezentat în anexa Regulamentului de Organizare ṣi Funcţionare. De asemenea, s-a avut în vedere reînnoirea periodică a echipamentului deja distribuit agenţilor , în funcţie de perioada de uzură.

În cadrul cheltuielilor privind serviciile executate de terţi sunt cuprinse:

cheltuielile aferente lucrărilor executate de terţi pentru întreţinere ṣi reparaţii (întreţinerea ṣi reparaţia bunurilor din dotare necesare desfăṣurãrii activităţii, în special întreţinerea ṣi funcţionarea parcului auto format din 3 autoturisme) în sumă de 5 mii lei;

cheltuieli cu primele de asigurare (asigurări auto, respectiv RCA, poliţa de asigurare pentru răspundere civilă a societăţii de pază, poliţa de asigurare pentru răspundere managerială, poliţe de asigurare participare la licitaţii) în sumă de 15 mii lei;

cheltuieli cu chiria în sumă de 10 mii lei. Societatea are încheiat un contract de comodat cu SC LUCRăRI Drumuri şi Poduri SA al cărui obiect este folosirea de către Societatea LDP SECURITY SRL  a unui spaţiu în suprafaţă de 96,35 mp cu destinaţia sediu firmă. Potrivit contractului, comodatarul plăteşte comodantului 16% din valoarea facturilor de utilităţi.

 

 

 

 

 

 

 

Categoria: EVENIMENT