RCS- RDS își cam bate joc de proprii clienți. Un exemplu este satul Mogoșeni

RCS- RDS își cam bate joc de proprii clienți. Un exemplu este satul  Mogoșeni

Unul din prietenii de pe Facebook, Emil Hidoș din  Mogoșeni ne-a scris astăzi, plângându-se de modul cum RCS-RDS își tratează clienții. El spune că a reclamat faptul că la Mogoșeni, comuna Nimigea, există o defecțiune tehnică în ceea ce privește serviciile  oferite de RCS-RDS. Până la această oră nimeni de la această companie de cablu nu a dat vreun răspuns oamenilor din satul Mogoșeni.

Emil Hidoș: ” RCS RDS …pe înțelesul oamenilor DIGI….. Dacă ai curajul și faci o reclamație … mai nou după 8 minute de așteptare îți închide telefonul în nas……. aseara am primit un SMS în care eram informat că defecțiunea s-a remediat ……. ciuciu…. nici televizor nici internet…… ba mai mult îmi zic sa stau acasa ca vin sa imi verifice……oare ce ? … atunci când le spun ( azi la ora 15) ca TOȚI STÂLPI DE LEGĂTURĂ DINTRE COCIU ȘI MOGOȘENI SUNT RUPTI CULCATI LA PĂMÂNT …….foarte mirata imi spune ca la ea in PC figureaza ca schimbați si ca totul este ok…….o firma care are si părtile ei bune ….dar datorită personalului de incepatori….ma face sa ma duc la alti…….urăsc minciuna si excrocheria…..asa ca Digi ….NU RECOMAND. Daca va uitati la stâlpi ăștia ….ce ziceti oare când va avea Mogoseniu televizor si internet ??????

 

Tot astăzi, Hidoș a ajuns la Năsăud unde a încercat să depună o reclamație : ” Am fost  la Năsăud pentru a depune o reclamație însoțita de  fotografii ……..răspunsul sec :  Mogoseniul aparține de Beclean si ei nu au nici o putere…… Am intrebat atunci de cine apartine Becleanul …. unde sa depun reclamatia…….au ridicat din umeri si ( e la moda acuma exprimarea ) au zis : Altă întrebare ………. Nici măcar să-i injuri , nu ai cum și unde”, conchide Emil Hidoș.

Categoria: EVENIMENT