Consiliul Municipal: Meciuri politice pe tema nou înfiinţatei Direcţie de administrare a piețelor Bistriţa

Consiliul Municipal: Meciuri politice pe tema nou înfiinţatei  Direcţie de administrare a piețelor Bistriţa

Aleşii bistriţenilor au votat în această după-amiază înfiinţarea Direcţiei de administrare a piețelor din municipiul Bistrița”, ca serviciu public de interes local, cu personalitate juridică, prin preluarea personalului (funcţionari publici şi personal contractual) şi a patrimoniului mobil din administrarea actuală a serviciului public fara personalitate juridica „Direcţia de administrare a piețelor din municipiul Bistrița” cu următoarea structură organizatorică. E vorba de 31 de posturi , funcţii publice din care una de conducere, şapte funcţii publice de execuţie, 23 de posturi contractuale.

Cu toate acestea, atât Diana Morar, dar şi Ioan Peteleu au atras atenţia Executivului asupra faptul că majorarea cu 580 de mii de lei a pentru  finanţarea chetuielilor Direcţiei de administrare a pieţelor din municipiul Bistrita nu poate fi făcută doar după ce noua direcţie va fi votatată de plenul şedinţei. Potrivit Dianei Morar, juridic, e nevoie de o inversare pe ordinea de zi, fapt acceptat de primarul Ovidiu Teodor Creţu.

Edilul Bistriţei a motivat următoarele pentru înfiinţarea Direcţiei de administrare a piețelor din municipiul Bistrița:”  Serviciul public de interes local Direcția de administrare a piețelor din municipiului Bistrița se constituie ca serviciu public de interes local cu personalitate juridica prin care se asigură administrarea şi funcţionarea corespunzătoare a pieţelor Decebal, Independentei Nord, Calea Moldovei, pietei en-gross a Complexului de agrement Heidenfeld si organizarea Târgurilor mestesugaresti, in scopul asigurarii pentru cetateni a unor servicii in conditii de comert civilizat”, a explicat Ovidiu Creţu.

După inversiunea făcută pe ordinea de zi, atât rectificarea de buget pe 2018 cât şi înfiinţarea Direcției de administrare a piețelor din municipiului Bistrița, au fost votate de plenul şedinţei.

 

 

Categoria: Administratie