ACOR BN va aplica în cadrul unui proiect de finanțare nerambursabilă prin programul operațional capacitate administrativă.

ACOR BN  va aplica în cadrul unui proiect de finanțare nerambursabilă prin programul operațional capacitate administrativă.

În prima săptămână din luna februarie a avut loc sedință ordinară a Asociației Comunelor din România Filiala Bistrița-Năsăud. (A.Co.R. BN) Membrii asociației au hotărât cu privire la activitatea ce se va desfășura în anul 2016 precum și la structura organizatorică care va asigura permanența și atingerea obiectivelor propuse.
A.Co.R. BN va desfășura începând cu anul 2016 activitatea de audit public intern pentru un număr de 25 de membrii urmând ca în prima ședință ordinară să fie atrase încă 10 comune din județ.

Această activitate importantă este doar una dintre serviciile pe care asociația le va asigura membrilor săi. Anul 2016 va aduce și autorizarea unui număr de două cursuri de formare profesională adresate funcționarilor publici dar și o serie de pași spre armonizarea și standardizarea activității ca urmare a implementării Sistemului de Control Intern Managerial în instituțiile publice partenere. A.Co.R BN își dorește să fie o punte între administrația publică locală și instituțiile de învățământ superior și în acest mod își anunță disponibilitatea de a primi studenți de la Facultatea de Administrație Publică sau din domenii conexe precum Drept, Asistență socială, Achiziții Publice etc. în practică.

Reprezentanții comunelor și-au dat acordul de principiu pentru aplicarea în cadrul unui proiect de finanțare nerambursabilă prin programul operațional capacitate administrativă.

Asociația Comunelor din România s-a înființat în anul 2000 iar filiala Bistrița-Năsăud și-a dobândit personalitatea juridică în anul 2013. A.Co.R. BN are scopul de asigura servicii pentru membrii săi care prin cooperare pot fi realizate într-un mod mai economic și/sau mai eficient

Categoria: Administratie